WaH! I aM SO daMN hOT!~

Grumbles Rumbles

Name:
Location: Singapore

Saturday, March 01, 2008

NICBF

WHATS THAT!

NO! IT CANT BE FRIDAY!

hur hur hur
i came out w that!

no! it can't be REAL
Like fri already
when i really felt like i waste my entire week away

thats the diff btw SCHOOLING AND WORKING

i love school for the
weekends,
PH
5 day week
fixed timings
i can catch all the air-ing shows on TIME
i can cater to my 9-5 friends
but i dun really hang around much w em oops!

i love work
for the afternoon shifts where i can play hard the nite b4 yet refreshed for work
most likely not missed LADIES NITE
Since we can request thurs off...
allowance
better friends as in not scheming
and BONUS
And NO HOMEWORK!

Today i went to SNEC for lecture
i kinda like going there, better than being taught by YOU-KNOW-WHO
and i think the drs are friendlier somehow

anyway ms u know who was a lil pissed by the class
we talked really loudly at times
*excited ma*
some were reading newspaper while waiting for the projector be fixed
LIKE WTF lor... is there a prob

yesterday i rushed the HEALTH ASSESSMENT work due last friday,
*the one i said i will email on sun in the last few entry'
yup i din email!

haha
and totally thrilled that everyone else in class did not email too!!!
HO HO HO
but i m the most slack one la
i spent the last few hrs doin
i did at 3am after i finished a drama in scv
and slept at 4.20
suposed to wake up at 6.15 and leave hse at 7am
and gosh i woke up at 6.45
then i took cab and it was 18 BUCKS K!

4.50 for two ERPs!
35% surcharge for the damn peak!
poor cabbies!
now we know their woes!

sometimes i quite like the group of ppl i hang around with in school
when we put aside all the grudges and laments we faced in some group meetings
and of course we segregate with the ones who deem highly of themselves and u know do funny lil tricks or acts behind u,

we do have fun!
we went tiong bahru market today
free shuttle frm sgh since HOUSEMAN NO MORE!~

AND I Went checking out BP SET for my bf
the shuttle came and my friend ran to the pharm and hurried me
but damn it i wore heels today
and i cln't hurry!

then when i board, the whole bus (all my friends) were nagging
and i said sorry to the uncle who was so nice and replied with a smile NVM
w.t.h
my classmates all damn KAO PEI lor complaining and when the uncle din even made noise
anyway

ya

quite fun
the food there were WIDE RANGED!
DELICIOUS!
famous!
cheap!

but we noticed like SO MANY tissue- sellers!
we get one every 4-5 mouth of food!
then my classmates commented that we should tell em if we still buy from em
its our turn to see instead!

but another said we r not equipped!
haa with the RED PLASTIC BAG,
ANd some disability
like twitching,
spasm or slurred speech
*sorry* its not mocking

anyway
well the lunch we had were generally quite cool!
more of that next week perhaps
and seriously i am not the only BIG TIME SLACKER!

just a lil update in case u think i am sucha bum
i managed to acheive like 85 % completion
just some tidying up and add-ons
i should be fine!

today i bought a auto bp set in UNITY
NURSES GET 10% OFF fyi
if we present SNB card
i'm helping him buy u see

and i brought it to his hse
and i earned COMMISSION!

WHOOH HOO
96 bucks
86 after discount
his mum insisted on giving me 100!

HIAK HIAK

its a long day
i am giving myself a break to rest early
since i onli slpt bare 2 hrs last nite
*i napped when i reached hm for 4 hrs*

happy weekend!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home